Verschillende persoonlijkheden, dezelfde missie
Geert Kenis en Stijn Rommens hebben een zeer brede expertise op het vlak van sales en management in de bedrijfs- en retailwereld (food en non-food) en daarbuiten. Zij hebben op basis van hun kennis en ervaring een aantal modules ontwikkeld die bedrijven en retailers kunnen helpen om de grote uitdagingen van het moment het hoofd te bieden. Centraal staat het geloof in het potentieel van de eigen medewerkers.
Kenis & Rommens gaan er voor om dat potentieel maximaal te ontwikkelen door middel van opleidingen, training en coaching. Hun doelgroep zijn zowel de medewerkers in de verkoop als de mensen die hen aansturen.
Geert Kenis
- Werd van kleins af aan besmet door de salesmicrobe in de kledingzaak van zijn ouders.
- Heeft meer dan 35 jaar ervaring in verschillende sales-, marketing- en managementfuncties in de media.
- Was een van de bezielers van het goede doelenplatform Een Hart voor Limburg. Hij gebruikte zijn commerciële en managementcapaciteiten om als fondsenwerver miljoenen euro’s in te zamelen voor honderden projecten ten voordele van kwetsbare kinderen en jongeren.
- Is auteur van het standaardwerk ‘Doen! Voor het goede doel’, een praktijkboek voor de fondsenwerver.
- Adviseert als verkooptrainer en coach bedrijven als Hubo en Blokker.
- Geert in vijf kernbegrippen: no-nonsens, humor is troef, al doende leert men, durf te vragen en niet geschoten is altijd mis.
Stijn Rommens
- Licentiaat in de Handelswetenschappen met een master-na-master in International Business / Entrepreneurship.
- Begon zijn carrière bij Unizo en ontwikkelde mee de code voor deugdelijk bestuur (de ‘code Buysse’) en richtte de eerste adviesraden in bij diverse KMO’s.
- Werkte onder meer bij Colruyt Group en Nike waar hij aanvankelijk verantwoordelijk was voor de grootste Nike winkel in België (Maasmechelen Village). Nadien was hij sales support voor de winkelketen retail concepts (AS Adventure, Juttu & Yaya).
- Gelooft dat je enkel een winning team kan bouwen als je als team leader ten dienste staat van je mensen en hen de juiste middelen geeft om hun job goed te doen.
- Het adagium van Stijn: retail is als de Formule 1. Alles gaat razendsnel en je kan de race enkel winnen met de beste wagen (aanpasbaar assortiment), een performant team (het menselijk kapitaal) en de efficiëntste pitstops (omnichannel).
Maak kennis met ons team
Een team van beslagen consultants brengt onze filosofie mee in de praktijk. Onze medewerkers hebben een pak sales- en coachingervaring in b-to-b en b-to-c.
Voor iedere opdracht kiezen wij de juiste persoon, op basis van onder meer zijn/haar kennis van de sector, de geformuleerde doelstellingen en het profiel van de klant.
Chantal Vriamont
meer dan 40 jaar sales- en coaching-ervaring in de cosmeticasector
- werkt internationaal als verantwoordelijke voor product- en verkooptraining en verkooppsychologie
Luxe verkopen is een echte uitdaging. Consumenten van luxeproducten verwachten méér
Klaas Heyse
- heeft meer dan 30 jaar b-to-c saleservaring in de bank- en verzekeringswereld en in de meubelsector
- beschikt over een pak praktijkervaring wat betreft het organiseren, opleiden en coachen van salesteams
Een gelukkige verkoper maakt een gelukkige klant. Een gelukkige klant maakt een gelukkige verkoper
Bart Mues
heeft meer dan 28 jaar b-to-c en b-to-b saleservaring in bank- & verzekeringswereld, non profit en bedrijfstrainingen
- beschikt over aanzienlijke ervaring met operationeel en commercieel management
- is een bruggenbouwer en heeft in zijn werk en trainingen uitdrukkelijk oog voor het menselijk aspect
- zijn stokpaardje is de verankering van zijn trainingen
Hoe vaak heeft u een training gevolgd of georganiseerd waarvan u na 1 maand merkt dat er niets meer van overblijft?
Myra van Tuel
beschikt over meer dan 15 jaar b-to-c sales- en marketingervaring in de advertising-branche
- heeft 15 jaar ervaring als coach en trainer en een scherp inzicht in mensen en hun drijfveren
- is zelf onderneemster in de horecasector en leading lady van Zelda & Zorro, een nieuw horecaconcept voor zowel een b-to-b als een b-to-c cliënteel
Mét en voor mensen werken is het liefste wat ik doe
Luc Schrijvers
- was 5 jaar zaakvoerder van een warenhuis binnen de groep Carrefour
- beschikt over meer dan 20 jaar praktijkervaring in sales en sales-coaching in de vastgoedsector
Mijn missie: van verkopers topverkopers maken en managers zowel professioneel als privé laten groeien naar een hoger belevingsniveau