Skip to content

Wij zijn retailcoaches in sales en management

Verschillende persoonlijkheden, dezelfde missie

Geert Kenis en Stijn Rommens hebben een zeer brede expertise op het vlak van sales en management in de bedrijfs- en retailwereld (food en non-food) en daarbuiten. Zij hebben op basis van hun kennis en ervaring een aantal modules ontwikkeld die bedrijven en retailers kunnen helpen om de grote uitdagingen van het moment het hoofd te bieden. Centraal staat het geloof in het potentieel van de eigen medewerkers.

Kenis & Rommens gaan er voor om dat potentieel maximaal te ontwikkelen door middel van opleidingen, training en coaching. Hun doelgroep zijn zowel de medewerkers in de verkoop als de mensen die hen aansturen.

Geert Kenis

  • Werd van kleins af aan besmet door de salesmicrobe in de kledingzaak van zijn ouders.
  • Heeft meer dan 35 jaar ervaring in verschillende sales-, marketing- en managementfuncties in de media.
  • Was een van de bezielers van het goede doelenplatform Een Hart voor Limburg. Hij gebruikte zijn commerciële en managementcapaciteiten om als fondsenwerver miljoenen euro’s in te zamelen voor honderden projecten ten voordele van kwetsbare kinderen en jongeren.
  • Is auteur van het standaardwerk ‘Doen! Voor het goede doel’, een praktijkboek voor de fondsenwerver.
  • Adviseert als verkooptrainer en coach bedrijven als Hubo en Blokker.
  • Geert in vijf kernbegrippen: no-nonsens, humor is troef, al doende leert men, durf te vragen en niet geschoten is altijd mis.

Stijn Rommens

  • Licentiaat in de Handels- wetenschappen met een master-na-master in International Business / Entrepreneurship.
  • Begon zijn carrière bij Unizo en ontwikkelde mee de code voor deugdelijk bestuur (de ‘code Buysse’) en richtte de eerste adviesraden in bij diverse KMO’s.
  • Werkte onder meer bij Colruyt Group en Nike waar hij aanvankelijk verantwoordelijk was voor de grootste Nike winkel in België (Maasmechelen Village). Nadien was hij sales support voor de winkelketen retail concepts (AS Adventure, Juttu & Yaya).
  • Gelooft dat je enkel een winning team kan bouwen als je als team leader ten dienste staat van je mensen en hen de juiste middelen geeft om hun job goed te doen.
  • Het adagium van Stijn: retail is als de Formule 1. Alles gaat razendsnel en je kan de race enkel winnen met de beste wagen (aanpasbaar assortiment), een performant team (het menselijk kapitaal) en de efficiëntste pitstops (omnichannel).