De Customer Journey Scan

Ontdek hoe uw klanten écht uw winkelervaring beleven met de Customer Journey Scan (CJS) van Kenis & Rommens.

De Customer Journey Scan (CJS) is dé tool om alle touch points waarop een klant met uw winkel in contact komt te onderzoeken. Met deze scan wordt niet alleen de performantie van alle kanalen geanalyseerd, maar wordt er ook gekeken naar de diepte en personalisatie van de klantbeleving.

Door de resultaten van de scan krijgt u inzicht in wat goed loopt en waar er ruimte is voor verbetering. Of u nu intern aan de slag gaat of hulp inroept van Kenis & Rommens, met de CJS bent u verzekerd van een gedetailleerd rapport met concrete actiepunten om de klantervaring te optimaliseren.

Wat maakt de CJS zo krachtig?

Het is een gepersonaliseerde scan op maat van de opdrachtgever
De analyse gebeurt door experts in sales en retail
Bij opdrachtgevers met meerdere filialen gebeurt de scan op alle locaties

Met de resultaten van de CJS in handen weet u precies wat er goed gaat en waar er ruimte is voor verbetering. 

Maar wat doet u daarna? 
De keuze is aan u:

  • Ga zelf intern aan de slag om de verbeteringen door te voeren
  • Schakel Kenis & Rommens in om een verbeteringstraject uit te tekenen en samen uw klanten een onvergetelijke winkelervaring te bieden.
Klik hier voor een vrijblijvend introductiegesprek.

KENIS & ROMMENS BV

Hazendansweg 13,
3520 Zonhoven
BTW BE 0745.589.609

WSE KWALITEITSREGISTRATIE

KMO-PORTEFEUILLE

Wij zijn geregistreerd dienstverlener in de pijlers ‘opleiding’ (DV.O243820) en ‘advies’ (DV. A243821).