Door zijn opgebouwde sales-ervaring in de wereld van de retail, kent Maxime als geen ander de weg van de consument.
Hij wordt dan ook regelmatig ingezet om diepgaande mystery shoppings te gaan doen in het kader van onze Customer Journey Scan.
Meer dan 15 jaar ervaring in category buying management.
Werkte voor retailers als Makro/ Metro, Kruidvat en Signify (voorheen Philips Lighting) en specialiseerde zich in portfolio- en supplier management, stock- en promomanagement.
Gelooft sterk in de financiële en emotionele toegevoegde waarde van het structureren van data en processen, inclusief het organiseren van het eigen werkschema.
Ruim 20 jaar ervaring in leidinggevende functies in sales & marketing in diverse branches.
Werkte onder andere 5 jaar als directeur aankoop, marketing en ecomm voor Standaard Boekhandel. Lien is gecertificeerd digital business manager.
Heeft een grote liefde voor customer behaviour en hoe alle divisies binnen een bedrijf hier een positieve bijdrage aan kunnen leveren.
Werkte voor Bank van Breda en Concentra en was ruim 14 jaar als winkelverantwoordelijke Standaard Boekhandel Hasselt.
Zetelde 6 jaar als directie B2B & Operations bij Standaard Boekhandel.
Hij heeft een passie voor retail en hoe de verschillende rollen achter de schermen de basis zijn voor de ideale balans tussen klanttevredenheid en resultaat.
KENIS & ROMMENS BV
Hazendansweg 13,
3520 Zonhoven
BTW BE 0745.589.609
WSE KWALITEITSREGISTRATIE
KMO-PORTEFEUILLE